Вітаю Вас, Гість

        Другим етапом роботи є АДАПТАЦІЙНИЙ. Суть цього етапу полягає у входженні особистості в нові навчальні умови та нову навчальну роль. Пристосування до нових умов полягає не лише у посиленій навчальній діяльності учня, його поглибленому вивченню окремих предметів, але й пристосування до побутових умов. В першу чергу педагогам, а зокрема вихователям варто прийти на дорогу учневі у формуванні навичок співжиття, ознайомлення з гігієнічними нормами.

     Процес проходження адаптації має кілька етапів. Психологічні та психофізіологічні дослідження свідчать, що на початку навчання у навчальному закладі всі системи організму школяра можуть бурхливо реагувати у відповідь на комплекс нових впливів і змінених умов, у цей час можливе загострення хронічних соматичних хвороб, прояви функціональних відхилень. Часто відзначають зростання тривожності, емоційної нестійкості, невпевненості у собі, поведінкові розлади – дратівливість, агресивність, надмірна розкутість, неорганізованість, «протестна» поведінка. На наступних етапах адаптаційного процесу, як правило, наступає спочатку нестійке, а потім відносно стійке пристосування до нових умов і вимог, пошук і визначення найоптимальніших варіантів реагування на навантаження, зменшення напруги всіх систем. 

 

  Ознаками успішної адаптації є:

  • ♦ задоволеність дитини процесом навчання;
  • ♦ легкість і успішність засвоєння программного матеріалу;
  • ♦ достатня самостійність дитини при виконанні навчальних завдань,  звернення за допомогою до дорослого лише після спроб виконати завдання самостійно;
  • ♦ задоволеність дитини міжособистісними відносинами з дорослими і однолітками.
Наверх
2015р. Славутський ліцей © Усі права захищені! З пропозиціями пишіть розробникам