Вітаю Вас, Гість

            Першим етапом роботи з обдарованими учнями є ДІАГНОСТИЧНИЙ, якому приділяється особлива увага, як необхідному та одному з найважливіших компонентів у системі роботи сучасної школи.

 

 

     Вступні випробування дозволяють оцінити рівень навчальних досягнень учнів з окремого предмета, виходячи з того, на якому профілі планує навчатися учень.

    Психологічна діагностика обдарованості, здібностей учнів, їх розумового розвитку повинна бути ранньою, послідовною, різноманітною, багатоетапною. Для її здійснення варто комплексно використовувати ефективні та перевірені методики дослідження здібностей дитини, за допомогою яких визначати критичність, гнучкість, конструктивність мислення, образну оригінальність, як компонент творчої особистості, рівень уяви, її гнучкість, рівень сформованості загальних творчих здібностей, вплив установки на оригінальність розумової діяльності тощо. Результати виконання завдань мають оброблятися за кожною методикою окремо та заноситися до банку даних, який дає об'єктивну картину щодо процесів мислення кожної дитини, її нахилів та здібностей.

      Враховуючи отримані результати, вчителі можуть залучати учнів до науково-дослідницької роботи у різних секціях МАН, до участі в олімпіадах, творчих гуртках, клубах, колективах, спортивних секціях тощо.

 

 

 

Наверх
2015р. Славутський ліцей © Усі права захищені! З пропозиціями пишіть розробникам