Вітаю Вас, Гість

     Третім етапом проектування роботи з обдарованими дітьми є ФОРМУЮЧИЙ, метою якого є створити простір для самореалізації, задоволення потреб у нових знаннях, спілкуванні, самовираженні, вихованні відношень. Власне цей етап має здійснюватися у двох сферах – навчальній та позаурочній. З огляду на вище сказане цілісний розвиток ліцеїста має формуватись у таких напрямах формування.

А зараз конкретніше по кожному з напрямів.

    Ефективність діяльності на ФОРМУЮЧОМУ етапі забезпечується через застосування принципів та стратегій педагогічної діяльності, що в свою чергу  сприяє творчому розвитку особистості учня.

Принципи діяльності педагога

Стратегії діяльності педагога

Наверх
2015р. Славутський ліцей © Усі права захищені! З пропозиціями пишіть розробникам