Вітаю Вас, Гість

           На п’ятому етапі ­– КОНТРОЛЬНО-РЕЗУЛЬТАТИВНИЙ – він дозволяє дослідити хід і результати роботи з учнями, зрозуміти причини відхилень, визначити де, як і чому допущені помилки. Для здійснення цього етапу використовуються зрізи знань з предметів, тести тощо. Проведення психологічної діагностики спрямованої на визначення результативності проведеної роботи, порівняння з початковими та поточними результатами. Досягнення в позаурочній діяльності, оцінка рівня вихованості учнів, аналіз картки розвитку учня.

               Узагальнення педагогічного досвіду роботи навчального закладу по проектуванню розвитку здібностей та обдарувань учнів показало, що виділені компоненти тісно пов`язані між собою, взаємозумовлені та становлять єдиний комплекс, системоутворюючим чинником якого є діяльність учителя. Саме тому великої уваги необхідно надавати вдосконаленню педагогічної майстерності та розвитку творчості кожного педагога, який так чи інакше спілкується з обдарованою дитиною. Кожному педагогу необхідно розвивати креативність, яка є незаперечним показником його професійної компетентності. Адже лише творчий учитель здатен запалити в учнях жагу до знань, а обдарований учень починається з обдарованого вчителя (інтелект загострюється інтелектом, характер виховується характером, особистість формується особистістю).

Наверх
2015р. Славутський ліцей © Усі права захищені! З пропозиціями пишіть розробникам