Вітаю Вас, Гість

               Четвертий етапМОТИВАЦІЙНО-СТИМУЛЮЮЧИЙ. Суть цього етапу полягає у стимулюванні особистості до подальших активних дій. Така діяльність стимулює учня до самореалізації.

                 Форми проведення:

  • ♦ ОРГАНІЗАЦІЯ ВІДПОЧИНКУ ДЛЯ АКТИВНИХ УЧНІВ
  • ♦ ВЕДЕННЯ КАРТКИ РОЗВИТКУ УЧНЯ, яка вміщує такі положення, як: статус дитини в сім'ї (єдина, старша, молодша дитина); статус сім'ї, в якій виховується дитина (повна, неповна, багатодітна); здоров'я і фізичний розвиток дитини; сформовані інтереси дитини (секції спортивні, школа мистецтв, студії дитячої творчості). Крім цього, необхідно встановити рівні розвитку дитини. При цьому мають враховуватися думки людей, які безпосередньо спілкуються з дитиною, а саме: шкільного психолога, педагогів, батьків. Всі вони, незалежно один від одного, характеризують дитину за такими критеріями: рівень загальної орієнтації у навколишньому середовищі (високий, середній, низький); особливості темпераменту (врівноваженість, неврівноваженість, слабкість нервової системи, правша, лівша, рівень інтелектуального та творчого розвитку). Результатом здійсненої роботи мають стати індивідуальні рекомендації стосовно розвитку інтелектуальних та творчих здібностей кожного учня.
  • ♦ ВЕЧОРИ-ЗУСТРІЧІ З БАТЬКАМИ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ
Наверх
2015р. Славутський ліцей © Усі права захищені! З пропозиціями пишіть розробникам