Вітаю Вас, Гість

 

План роботи школи молодого вчителя на 2015/16 навчальний рік


Поради  молодим  вчителям

Самоаналіз уроку

Педагогічний самоаналіз проведеного уроку здійснюється за такою орієнтовною схемою:

1.  Дати психолого-педагогічну характеристику класу (змалювати психолого-педагогічний портрет класу).

2.  Охарактеризувати тему даного уроку в контексті інших тем у системі уроків: складність її взагалі, утруднення для її сприйняття, усвідомлення, засвоєння учнями даного класу.

3.    Обгрунтувати формулювання мети та завдань уроку.

4.  Обґрунтувати вибір структури уроку. Виділити головний етап уроку, здійснити його аналіз. Показати, як всі етапи уроку «працювали» на головний етап.

5.   Обгрунтувати вибір методів, прийомів та засобів навчання учнів.

6.  Обґрунтувати вибір форми організації заняття, форм пошуково-пізнавальної діяльності.

7.   Дати аналіз власної діяльності на уроці.

8.   Охарактеризувати стиль взаємодії та спілкування з учнями.

9.  Наскільки об'єктивними та методично коректними були контроль та оцінювання знань, умінь учнів?

10. Визначити найбільш вдалі/ невдалі моменти уроку.

11. Наскільки, з погляду вчителя, на уроці вдалося реалізувати його мету    та завдання.

12. Які резерви уроку? Як вчитель у подальшій роботі розвиватиме      позитивні якості уроку та усуватиме недоліки?

 

Аналіз уроку як цілісної складної педагогічної системи

Аналіз виховного заходу

Список молодих спеціалістів слухачів Школи молодого вчителя 

Славутського обласного спеціалізованого ліцею-інтернату поглибленої підготовки учнів в галузі науки у 2015/2016 н.р.

школа молодого вчителя from Marina Semenuk
Наверх
2015р. Славутський ліцей-інтернат © Усі права захищені! З пропозиціями пишіть розробникам