Вітаю Вас, Гість

Головна » 2019 » Січень » 9 » Партнерська діяльність всіх учасників освітнього процесу у формуванні освітньої траєкторії ліцеїста
19:37
Партнерська діяльність всіх учасників освітнього процесу у формуванні освітньої траєкторії ліцеїста

     Педагогіка співробітництва набуває популярності в сучасній європейській освіті, яка своєю головною метою вважає надання особистості потужної життєвої мотивації, формування її потенціалу як системи творчих здібностей і передумов їх реалізації, виховання її впевненої у своїх правах і свідомої в обов’язках, надання їй автономності як запоруки її самоактуалізації.

    Із метою  удосконалення фахової майстерності, збагачення методичного інструментарію педагогів ліцею та для реалізації завдань освітньої програми Славутського ліцею  ІІ-ІІІ ступенів Хмельницької обласної ради  9 січня 2019 року  проведено семінар–практикум «Партнерська діяльність всіх учасників освітнього процесу у формуванні освітньої траєкторії ліцеїста».

    У ході семінару–практикуму було проведено вправи «Асоціації» , « Від трикутника  - до кола»  для визначення особливостей і способів партнерської взаємодії всіх учасників навчально-виховного процесу.

    Вправа «Паркан ідей» виявила зацікавленість педагогів ліцею як один із засобів формування партнерських відносин усіх учасників освітнього процесу.

    З метою формування практичних навичок в побудові партнерських взаємин педагоги ліцею  взяли  активну участь у інтерактивному завданні «Серцеведення».

   Технологією партнерства пронизана вся науково-методична  діяльність Славутського ліцею  ІІ-ІІІ ступенів Хмельницької обласної ради  та кожного педагогічного працівника. Ми всі впевнені, що партнерство, співробітництво – це основний чинник успішної реалізації завдань у  формуванні освітньої траєкторії ліцеїста.

 

Рабченюк Л.П., голова МО класних керівників,

                             Семенюк Г.М., голова МО вихователів.

Переглядів: 152 | Додав: sosli | Рейтинг: 0.0/0
Наверх
2015р. Славутський ліцей © Усі права захищені! З пропозиціями пишіть розробникам